تحلیل دلار کانادا ۲۱ دسامبر ۲۰۲۲

تحلیل دلار کانادا ۲۱ دسامبر ۲۰۲۲

با توجه به اخبار مهم دلار کانادا در امروز (شاخص قیمت مصرف کننده ماهانه و سالیانه – CPI) و جمعه (GDP ماهانه)، در ادامه مروری می کنیم بر جفت ارزهای مهمی که یک طرف آن ها CAD است.

تقویم اقتصادی

  • CADCHF
    طی شش هفته گذشته دلار کانادا در مقابل فرانک سوئیس به عنوان یک ارز مطمئن در دنیای پول و بانکداری دنیا، روند نزولی داشته و اکنون روی حمایت ۰.۶۸۱۰ قرار دارد. در صورتی که اخبار پایان سال به نفع دلار کانادا باشد و قیمت نفت آن ها نیز روند نزولی ای نداشته باشد احتمال صعود تا محدوده۰.۶۹۲۰ وجود دارد.
    اما در صورت از دست دادن این محدوده با وجود اخبار منفی و یا ریزش قیمت نفت باید منتظر اعداد ۰.۶۷۴۰ و بعد از آن ۰.۶۶۰۰ باشیم.

cad chf

  • cadjpy
    ??طبق پیش بینی اول هفته، محدوده ۹۹.۲۵ را از دست داد و اکنون در محدوده ۹۶.۷۰ قرار دارد ( ?اگر این تحلیل را دنبال کرده باشید چیزی حدود ۲۰۰ پیپ از آن سود گرفته اید)
    حالا آنچه که اهمیت دارد خط مقاومت – حمایت ۹۶.۷۰ است. که در صورت اخبار مثبت در عصر امروز می توان در روند اطلاحی رو به بالا این هفته یک معامله Buy انجام داد؛ و در صورت وجود اخبار منفی و از دست دادن محدوده ۹۶.۷۰ و تثبیت زیر این ناحیه باید منتظر اعداد ۹۳.۵۰۰ باشیم.

cad jpy

  • audcad
    اکنون در تایم یک و چهار ساعته نسبت به محدوده ۰.۹۰۶۰ عکس العمل نشان داده است.:
    در صورت از دست دادن این محدوده حمایت بعدی در ۰.۹۰۰۰ و ۰.۸۹۸۰
    در صورت بازگشت پله اول ۰.۹۱۱۷

aud cad

  • usdcad
    اکنون روی حمایت ۱.۳۶۰۰ قرار دارد

در صورت اخبار مثبت و صعود:
۱.۳۷۰۰ و ۱.۳۹۷۰
در صورت اخبار منفی و نزول:
۱.۳۵۱۳ و ۱.۳۴۰۰

توجه: این اعداد محدوده حمایت و مقاومت می باشند. معاملات خود را اندکی با فاصله از این ها تعیین کنید. زیر همانطور که می دانید محدوده های اعداد رند در بازار از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند

usd cad

 

کانال عمومی تلگرام ما: (تلگرام) = iranian_forexer

نوشته: محمدعلی عرب پور 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خانهخدمات همکاریتماسفروشگاه