دیدگاه مکس کیزر درباره بیت کوین

بیت کوین ۱۰۰ برابر طلا را شکست می دهد، آلت کوین ها “بسته می شوند” و به ۰ می رسند – مکس کیزر

 

مکس کیزر ، مجری The Keizer Report می گوید: “هیچ قیمت بالایی برای بیت کوین وجود ندارد زیرا هیچ پایینی برای پول فیات (ارز) وجود ندارد.”

(پول فیات ارزهایی است که به تنهایی ارزش ذاتی یا کاربردی ندارند و ارزش آن ها به ارزش دولت هاست.)

کیزر ، که مجری مشترک پادکست نارنجی است ، به دیوید لین ، مجری کیتکو نیوز چنین گفت:

“اگر قصد دارید بیت کوین و پول فیات را قیمت گذاری کنید ، قیمت بی نهایت است ، زیرا پول فیات ته ندارد ، در حالی که بیت کوین سقف ندارد. اگر قیمت آن را براساس اونس طلا تعیین کنید، روش معتبرتری برای قیمت گذاری آن است. کیزر ادامه داد. “من دقیقاً مطمئن نیستم که نرخ مبادله اونس طلا برای بیت کوین چقدر است. اما هر چه باشد، می توانید آن را در ۱۰۰ضرب کنید، ما به این سمت می رویم. ”

 

کیزر ، که خود را حداکثرگرای بیت کوین می داند، در مورد اینکه چرا از آلت کوین ها خوشش نمی آید نیز چنین گفت:

(آلت کوین ها همه ارزهای رمزنگاری شده دیگری هستند که بیت کوین نیستند.)

“هنگامی که بیت کوین در سال ۲۰۰۹ پدیدار شد، یک کالای دیجیتال بسیار کمیاب بود و هیچگونه انتظار از جریان نقدی وجود نداشت.” “همه چیزهایی که بعد از بیت کوین به وجود آمد در اصل می گوید ما شبیه بیت کوین هستیم ، اما به دلیل نحوه انجام آن ، انتظار جریان نقدینگی وجود دارد. بنابراین ، این یک امنیت است و SEC حق دارد هر آلت کوین موجود را تعطیل کند. ”

 

بیت کوین غیر متمرکز است ، اما آلت کوین ها یا کاملاً متمرکز هستند یا نسبتاً متمرکز بر بیت کوین. در اینجا یک نقطه شکست وجود دارد ، و آن اینکه: حذف آنها آسان است. ”

 

بسیاری از تحلیلگران ارزهای رمزنگاری شده به دلایل زیادی در مورد رشد اتریوم نظر مثبت دارند ، اما کیزر چنین نظری ندارد.

کیزر گفت: اتریوم یک زباله متمرکز است ، معاملات آن مانند گذشته قابل برگشت است. اتریوم یک معدن بزرگ دارد که تمام آن به بازار عرضه شده است ، همین موضوع تعیین قیمت واقعی آن را بهم می زند. مسائل مهمی از نظر حسابرسی دارد. “هیچ کس نمی داند تعداد اتریوم چقدر است. هیچ کس در جهان نمی داند که تعدادش چندتاست. ”

 

کیزر تأکید کرد: “این یک عدد کاملاً مبهم است و به کمیته مرکزی اتریوم بستگی دارد که بدون اطلاع بازار چه تصمیمی بگیرد، که چه مقدار عرضه شود. همه اینها متمرکز است ، حمله آسان است و مورد حمله قرار می گیرد. شما انواع تغییرات قیمت را به صورت کوتاه مدت مشاهده می کنید. ”

 

وی افزود: “درک این که چرا برخی چیزها به این شکل معامله می شوند آسان نیست زیرا قیمت ها و بازار همیشه در حال تغییر هستند. “

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خانهخدمات همکاریتماسفروشگاه