c

EURJPY


قیمت EURJPY در سطح ۱۲۸.۲ دلار در حال حمایت است، احتمال دارد روند صعودی شروع شود.

 

تحلیل eurjpy

 

سطوح کلیدی:

 

سطوح مقاومت: ۱۲۹.۵ دلار ، ۱۳۰.۹ دلار ، ۱۳۲.۰ دلار

سطح حمایت: ۱۲۹.۱ دلار ، ۱۲۸.۲ دلار ، ۱۲۷.۳ دلار

01

روند EURJPY در بلند مدت: صعودی

EURJPY در چشم انداز بلند مدت صعودی است. خرس ها بیش از سه هفته است که بر بازار EURJPY تسلط داشتند. در ۱۹ آگوست ، جفت ارز در منطقه ۱۲۸ دلار حمایت شد. الگوی شمعی مسیر ریلی شکل گرفت. این یک الگوی شمعی معکوس صعودی است. قیمت از فرمان گاوها تبعیت کرد و افزایش یافت و سطح ۱۲۹.۱ دلار را شکست اما در روز گذشته ، سطح ۱۲۹.۵ دلار مورد آزمایش قرار گرفت و قیمت عقب نشینی کرد.

02

EURJPY از دو میانگین متحرک نمایی صعودی عبور کرده و قیمت بالاتر از میانگین متحرک سریع (میانگین متحرک نمایی ۹ روزه) و میانگین متحرک آهسته (میانگین متحرک نمایی ۲۱ روزه) معامله می شود. EURJPY ممکن است بازهم افزایش یابد و سطح ۱۲۹.۵ دلار را تجربه کند که ممکن است سطح ۱۳۰.۹ دلار و ۱۳۲.۰ دلار را هم آزمایش کند. در صورت مقاومت در برابر قیمت ۱۲۹.۵ دلار ، ممکن است به سطح نزولی ۱۲۹.۱ دلار نفوذ کند و سطح حمایت ۱۲۸.۲ و ۱۲۷.۳ دلار نیز به دست آید. دوره شاخص قدرت نسبی ۱۴ در ۵۰ سطح است که نشان دهنده سیگنال خرید است.

روند EURJPY در میان مدت: صعودی

EURJPY در نمودار ۴ ساعته صعودی است. روند نزولی EURJPY در سطح حمایتی ۱۲۸.۳ دلار در ۱۹ آگوست کاهش یافت و برای مدت کوتاهی تثبیت شد. گاوها فشار بیشتری را تحمل می کنند و قیمت را به سطح ۱۳۰ دلار می رسانند.

03

قیمت بالاتر از ۹ دوره میانگین متحرک نمایی و ۲۱ دوره میانگین متحرک نمایی است. دوره شاخص قدرت نسبی ۱۴ در ۶۰ سطح است و خط سیگنال جهت نشان دادن سیگنال خرید به سمت بالا است.

 

منبع: www.cryptovibes.com

 

اگر به بیت کوین و ارزهای دیجیتال علاقمند هستید این مصاحبه را ازدست ندهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خانهخدمات همکاریتماسفروشگاه